Livrare

Care sunt costurile de transport?

Costul standard pentru transportul cu fan courier este de 23 lei.

Care este termenul de livrare?

Articolele disponibile sunt livrate, de regulă, în 2-5 zile lucrătoare.

Cum pot fi sigur că am plasat corect comanda?

În cazul în care dorești să verifici dacă comanda ta a fost depusă corect, verifică dacă ai primit confirmarea de comandă pe e-mail sau loghează-te pe www.axauto.ro cu adresa ta de e-mail și cu parola și vizualizează comenzile în rubrica »Comenzile tale«. Dacă ai întrebări despre comanda ta sau dacă aceasta nu a fost depusă corect, poți contacta serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau prin e-mail.

Cum îmi pot urmări comanda?

Pentru a verifica starea de livrare a comenzii tale, deschide confirmarea de expediere pe care ai primit-o pe e-mail și apasă pe link-ul de tracking. Pentru fiecare colet care este expediat către tine, primești o confirmare de expediere, incl. un link pentru urmărirea expedierii.

Ce pot face în cazul în care primesc un articol deteriorat?

În cazul în care unul dintre produsele livrate este deteriorat sau are o problemă de orice natură, ni-l poți bineînțeles returna gratuit . Te rugăm să menționezi și motivul returului. De îndată ce articolul a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către tine.

Ce este o livrare parțială?

Este important pentru noi să ne asigurăm că primești cât mai repede articolele pe care le-ai comandat. În cazul în care, într-o situație excepțională, un articol nu poate fi livrat în decurs de două zile, putem opta pentru o livrare parțială a comenzii tale. În acest fel, ne asigurăm de faptul că primești cât mai rapid articolele comandate.

Prin ce firme de expediție se expediază coletul meu?

Expedierea articolelor are loc prin intermediul firmei de curierat partenere FAN Courier.

Adresa mea de livrare poate fi diferită de adresa de facturare?

Da, poți solicita livrarea comenzii la o altă adresă decât cea de facturare, de ex. la serviciu. Trebuie doar să selectezi metoda de plată și să introduci adresa de livrare dorită la rubrica »Adresă de livrare«.

Pot schimba adresa de livrare după depunerea comenzii?

Schimbarea adresei este posibilă pe AXAuto.ro, în măsura în care coletul este în tranzit. Te rugăm să ne contactezi telefonic, pentru ca solicitarea ta să poată fi verificată direct. Contactează serviciul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon 0765.097.002. În cazul în care adresa de livrare indicată nu poate fi găsită sau coletul nu poate fi livrat, acesta va fi returnat către noi. De îndată ce comanda a fost recepționată și verificată de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată folosită la depunerea comenzii.

Pot solicita livrarea comenzii și la un punct de ridicare/Pick-Up Point?

Din păcate, în prezent nu este posibilă livrarea unui colet la un punct de ridicare/Pick-Up Point.

În ce țări se livrează produsele?

Comenzile depuse pe AXAuto.ro pot fi livrate doar în România.