Ce metode de plată sunt acceptate?
Poți alege dintre următoarele metode de plată: Card Visa, MasterCard și Plata ramburs.
Pot plăti în rate?
Da, poti plati in rate cu cardul. In functie de cardul utilizat, la finalizarea platii poti selecta numarul de rate dorit.
Ce înseamnă IBAN și BIC/SWIFT?
IBAN: Fiecare cont curent are un număr unic de identificare, format din 24 de caractere. Acesta este denumit cod IBAN (International Bank Account Number), el fiind recunoscut la nivel internațional.
Codul IBAN este introdus pentru a facilita efectuarea plăților interbancare. El permite identificarea beneficiarului plății, chiar daca plătitorul nu specifică niciun alt detaliu cu privire la contul unde trebuie să ajungă banii.
Primele doua caractere ale codului IBAN reprezintă indicativul țării. Pentru România, codul IBAN începe întotdeauna cu RO. Urmează două cifre generate după un algoritm special si indicativul băncii la care este deschis contul (4 caractere) și o serie de alte 16 cifre si litere generate de un algoritm special.
Nu trebuie însă confundat codul IBAN cu numărul de cont, atribuit intern de bancă. Acest număr de cont este recunoscut doar de către sistemul informatic al băncii respective și nu se utilizeaza de client pentru a face plăți sau încasări.
Codul SWIFT: Codul SWIFT este format din 8 sau 11 caractere. Primele patru îți indică numele băncii, următoarele două reprezintă codul internațional al țării, în timp ce ultimele două îți arată codul localității. În cazul în care codul are 11 caractere, ultimele dintre acestea reprezintă o anumită sucursală a băncii.
De asemenea, acesta este sistemul care este utilizat pentru transferurile internaționale în valută. Codul SWIFT este cel care face procesul de transfer al banilor foarte rapid și eficient. În cazul în care vrei să afli care este codul tău SWIFT, de obicei, acesta se află în declarația băncii sau pe internet. În caz contrar, banca ta îți poate furniza codul SWIFT.
Codul BIC: Codul BIC este prescurtarea de la Bank Identifier Code. Acesta este format din primele 4 caractere ale codului SWIFT.
Unde găsesc codul de securitate CSV pe cardul meu de credit?
Codul de securitate al cardului se găsește pe spatele cardului.
Când este debitat cardul meu de credit?
Odată cu procesul de plată, articolele cumpărate de tine se rezervă. Cardul tău de credit va fi debitat cu valoarea totală a articolelor livrate doar în momentul expedierii acestora.
Pot plasa o comandă scutită de TVA (tax-free)?
Nu oferim posibilitatea plasării unor comenzi scutite de TVA (tax-free orders).
Primesc o confirmare de încasare a plății?
Dacă ai selectat ca metodă de plată cartea de credit, comanda este finalizată numai după o plată reușită. Din acest motiv, în cazul acestor metode de plată, confirmarea plății apare direct în fereastra browserului. În cazul plății ramburs, procesul de plată are loc în momentul livrării prin intermediul furnizorului de servicii logistice cu care colaborăm.
Cum se menționează în factură TVA ?
În fiecare factură, taxa pe valoarea adăugată (TVA) se menționează separat.
De ce a fost respinsă plata cu cardul de credit?
În cazul în care plata cu cartea de credit nu este posibilă, aceasta poate avea cauze diferite. De exemplu, probleme tehnice de ordin general, date introduse greșit, card de credit expirat, eșuare la verificare etc. Dacă te confrunți cu astfel de probleme, nu uita că ai mereu posibiliatea să plătești și cu plata la livrare.
Când și cum voi primi factura?
Vei primi factura printata, sub awb-ul de expeditie atasat pe colet.
Se poate întocmi factura cu datele companiei mele?
Da. In procesul de finalizare comanda te rugam sa mentionezi codul fiscal al companiei pe care doresti sa emitem factura.